All skin and no shame

...innocence is just an illusion...


[sticky post]MASTER FICLIST v.3.0
YJ01
beeswaxing
shyJJ

Last time I had a new ficlist I was writing Tattooist. This time, i'm writing Tattooist too over a year later lol so I guess it's a sign which is why i'm greeting y'all with Yunho's adorably shy and sexy as all motherfuck kitten...a little grown up but when he giggles, he becomes the most precious thing in the whole world and hnnnggggggggggghhhhhhh OTL

Once again, thanks to atriums who is forever helping me wrestle with this. It's a monstrous undertaking and between the two of us, I actually think a few fics are still missing lol! So my lovely readers, if you see a fic missing, please comment and link the missing chapters/drabbles/oneshots and i'll fix it.

One of these days when I have some time, i'm gonna try and add a link to the next chapter at the bottom of all my stories like I did with my earlier fics :O

INTRO + MASTER FIC LISTCollapse )
Tags: ,

Update
YJ01
beeswaxing
Read more...Collapse )

Turned [11]
YJ01
beeswaxing
Title: Turned
Pairing: Yunho, Jaejoong
Rating: NC-17
Length: Chaptered
Genre: Supernatural, vampire!AU, fluff, humour
Disclaimer: I don't own anything apart from the story.

Summary: Yunho is one of the Turned, a newly made vampire, completely lost in the ways of the undead for his Maker was cruelly taken from him by the sun the very next morning before he could impart the wisdom of ages (the most important being AVOID THE DAMN SUN). Jaejoong happens to be in the wrong place at the wrong time and is ordered to take the newborn under his wing, much to his dismay for he has never been careless enough to turn anyone, and now he’s saddled with a responsibility that…well…is for eternity unless one of them decides to say hello to the sun.

AN: Hmmmm…Anticipation is best served with…





How many lessons are there?Collapse )

Turned [10]
YJ01
beeswaxing
Title: Turned
Pairing: Yunho, Jaejoong
Rating: PG
Length: Chaptered
Genre: Supernatural, vampire!AU, fluff, humour
Disclaimer: I don't own anything apart from the story.

Summary: Yunho is one of the Turned, a newly made vampire, completely lost in the ways of the undead for his Maker was cruelly taken from him by the sun the very next morning before he could impart the wisdom of ages (the most important being AVOID THE DAMN SUN). Jaejoong happens to be in the wrong place at the wrong time and is ordered to take the newborn under his wing, much to his dismay for he has never been careless enough to turn anyone, and now he’s saddled with a responsibility that…well…is for eternity unless one of them decides to say hello to the sun.

AN: TOTALLY off topic but I suddenly find myself with an Asami kink hahaha. That man was seriously drawn right. Idk if y’all are old enough to know who Jessica Rabbit is but hot damn that man…he’s like the male version and infinitely better because he’s not just drawn that way, he is that way lmao. I literally spend my pockets of free time just googling images of him :D I like my manga guys a little wicked and he just makes me fan every thing cos HOT. Honestly, idk if Yunho could pull him off. He’s too pure. Visually it’s not bad though… I saw a few mafia/yakuza type fic prompts for the fest but idk if they were picked up. I’m guessing it’s based on this?





Are you calling me a liar?Collapse )

Turned [9]
YJ01
beeswaxing
Title: Turned
Pairing: Yunho, Jaejoong
Rating: PG
Length: Chaptered
Genre: Supernatural, vampire!AU, fluff, humour
Disclaimer: I don't own anything apart from the story.

Summary: Yunho is one of the Turned, a newly made vampire, completely lost in the ways of the undead for his Maker was cruelly taken from him by the sun the very next morning before he could impart the wisdom of ages (the most important being AVOID THE DAMN SUN). Jaejoong happens to be in the wrong place at the wrong time and is ordered to take the newborn under his wing, much to his dismay for he has never been careless enough to turn anyone, and now he’s saddled with a responsibility that…well…is for eternity unless one of them decides to say hello to the sun.

AN1: February has been, for all intents and purposes, HELL MONTH. Shortest month of the year and it felt like so much shit got squeezed into it that half the year had gone by. YunJaeMin’s birthdays were the only shining lights and my god that Vogue Japan shoot is just…what the hell can I even say? I probably chant Yunho’s name in my sleep the way I’m so hung up about him. Thank god I have an understanding husband… :D

AN2: Also, I had already written about 1k words but I threw it out because it wasn’t sitting right so this is the second try with a different playlist. Longest chapter so far again… :O




What's ass o'clock?Collapse )

Turned [8]
YJ01
beeswaxing
Title: Turned
Pairing: Yunho, Jaejoong
Rating: PG
Length: Chaptered
Genre: Supernatural, vampire!AU, fluff, humour
Disclaimer: I don't own anything apart from the story.

Summary: Yunho is one of the Turned, a newly made vampire, completely lost in the ways of the undead for his Maker was cruelly taken from him by the sun the very next morning before he could impart the wisdom of ages (the most important being AVOID THE DAMN SUN). Jaejoong happens to be in the wrong place at the wrong time and is ordered to take the newborn under his wing, much to his dismay for he has never been careless enough to turn anyone, and now he’s saddled with a responsibility that…well…is for eternity unless one of them decides to say hello to the sun.

AN: Sorry, I’m evil or I have cheeky muses…whichever you prefer to blame lol. About half the size as the previous update and twice the frustration? Lol nah I’m nice…sort of.





Can you read my mind?Collapse )

Turned [7]
YJ01
beeswaxing
Title: Turned
Pairing: Yunho, Jaejoong
Rating: PG
Length: Chaptered
Genre: Supernatural, vampire!AU, fluff, humour
Disclaimer: I don't own anything apart from the story.

Summary: Yunho is one of the Turned, a newly made vampire, completely lost in the ways of the undead for his Maker was cruelly taken from him by the sun the very next morning before he could impart the wisdom of ages (the most important being AVOID THE DAMN SUN). Jaejoong happens to be in the wrong place at the wrong time and is ordered to take the newborn under his wing, much to his dismay for he has never been careless enough to turn anyone, and now he’s saddled with a responsibility that…well…is for eternity unless one of them decides to say hello to the sun.

AN1: I’ve had some serious work issues on three different continents and I know I haven’t been around and will likely not be around much for the rest of the month. This also the longest chapter yet again haha. Oh well, I guess economy of words is not something I bother to excel in while writing.

AN2: Also…a reminder of what vampires are really like…to me anyway… And Yunho’s blond hair threw me for most of yesterday morning :D And then 24hrs later he’s looking like a vampire in his all-black outfit and bright blond hair…idek anymore…





Have you tasted him?Collapse )

Turned [6]
YJ01
beeswaxing
Title: Turned
Pairing: Yunho, Jaejoong
Rating: PG
Length: Chaptered
Genre: Supernatural, vampire!AU, fluff, humour
Disclaimer: I don't own anything apart from the story.

Summary: Yunho is one of the Turned, a newly made vampire, completely lost in the ways of the undead for his Maker was cruelly taken from him by the sun the very next morning before he could impart the wisdom of ages (the most important being AVOID THE DAMN SUN). Jaejoong happens to be in the wrong place at the wrong time and is ordered to take the newborn under his wing, much to his dismay for he has never been careless enough to turn anyone, and now he’s saddled with a responsibility that…well…is for eternity unless one of them decides to say hello to the sun.

AN: This is the longest chapter yet hmmm…also written in parts a little disjointedly cos some parts came before others and I had to jigsaw puzzle it all together. If there is a hanging paragraph in there somewhere that seems to not have an end, let me know please cos I didn’t re-read this. Your indulgence towards my shortcomings is appreciated.






Do you like what you see?Collapse )

Turned [5]
YJ01
beeswaxing
Title: Turned
Pairing: Yunho, Jaejoong
Rating: PG
Length: Chaptered
Genre: Supernatural, vampire!AU, fluff, humour
Disclaimer: I don't own anything apart from the story.

Summary: Yunho is one of the Turned, a newly made vampire, completely lost in the ways of the undead for his Maker was cruelly taken from him by the sun the very next morning before he could impart the wisdom of ages (the most important being AVOID THE DAMN SUN). Jaejoong happens to be in the wrong place at the wrong time and is ordered to take the newborn under his wing, much to his dismay for he has never been careless enough to turn anyone, and now he’s saddled with a responsibility that…well…is for eternity unless one of them decides to say hello to the sun.

AN1: HAPPY BIRTHDAY OPPA. I DIDN’T MISS IT AFTER ALL!!!

AN2: Actually wrote this in the morning before work but got sucked into meeting after meeting then jet lag hit and I napped and now i've got to head off to dinner with people i've been meeting all damn day and I just wanna sleep damn it! All mistakes are mine of course.






Oh hell…Collapse )

Turned [4]
YJ01
beeswaxing
Title: Turned
Pairing: Yunho, Jaejoong
Rating: PG
Length: Chaptered
Genre: Supernatural, vampire!AU, fluff, humour
Disclaimer: I don't own anything apart from the story.

Summary: Yunho is one of the Turned, a newly made vampire, completely lost in the ways of the undead for his Maker was cruelly taken from him by the sun the very next morning before he could impart the wisdom of ages (the most important being AVOID THE DAMN SUN). Jaejoong happens to be in the wrong place at the wrong time and is ordered to take the newborn under his wing, much to his dismay for he has never been careless enough to turn anyone, and now he’s saddled with a responsibility that…well…is for eternity unless one of them decides to say hello to the sun.

AN1: Ok, let’s just treat this as my YunJae Day and joint YunJae birthday present all rolled up in one neat little package. Well…sorta neat :D It is the 5th of February in NZ right now even if I’m not there…

AN2: This probably looks like two updates in a day for most of you but it was actually two separate days for me hah. Jet lag is fun.






Owwwwwwwwwwww!!!!Collapse )

?

Log in

No account? Create an account