?

Log in

No account? Create an account

All skin and no shame

...innocence is just an illusion...


Previous Entry Share Next Entry
Naughty Mama
YJ01
beeswaxing
Title: Sleeping Beauty one-shot: Naughty Mama
Pairing: YunJae
Rating: NC-17
Length: One-shot
Genre: Smut, fluff
Disclaimer: I don't own anything apart from the story. I wish I had YunJae and if I had my way, they'd move to New Zealand so they can be civil-unionised here :P

AN: Ok giving up calling them drabbles… This is over 5,000 words. No way I can call this a drabble OTL


Naughty MamaCollapse )


Omg!!!! I love all your drabbles!!! Yunjae is soooooooooooo kawaii and hot!☺thanks agian for all the awesome fics! Cant wait for ur updates!

Yunho.. wonderful daddy awesome husband <3<3 may i have your copy or please make cloning :D
yes minnie ball, your mom is naughty -,.-


baby changmin is forever cute~ XD
reminds me of this: http://twitpic.com/b3s51n an adorable baby changmin's fanart XD
the subsequent smut is hot *A*

i dare you to begin something else while i'm waiting QUITE DESPERATLY for your to finish Forsaken.

the first half of the story was so heartbreaking. how dare minnie fuss over his mama like that. tsk!!! bad baby boy! *spank*

but the 2nd half! gosh!!!! it was downright yunjae porn!!!! and i'm reading this in my family room. and my mom was wondering why i suddenly flip my lappie down so loudly with red face before i go ROFLMAO~

LoL at the whale fic…seriously!!! XD your siblings are so creative!!!

You just made me not be able to look at L'Occitane handcream the same way ever again!!! I blame you and of course YunJae!!!

The naughty Mama and ha some Daddy made my day ^^


what...
Jaejoong thankful that he cannot have any more children.??
why...i want him to have more children...!!maybe 25!!hahaha..coz yunho want to have 25 kids!!they still have long way to go!!!hahahaha....

i want to read jae pregger again..maybe went jae when wild in his due date!!hahaha...like what bragelina goin trough...!!!hahahha...
i want more!!!

Minnie ball can talkkkk :DD so cute.
LOL. Min has made up a sexy nickname for Jae...

.. Lol the whale fic...... must be fun.

♥♥♥♥♥

i'd leave you a proper comment
but i'm too busy bleeding to death here XD
o/////////////////o

Well this was an interesting one-shot. It went from a toddler having a tantrum to smut. I was surprised to read Jae can't have anymore kids. Was the reason mentioned in another story and I simply forgot about it?

Ok....they are naughty parents...,who can use innocent wordings to something else. But have to agree that was one pretty hot smexing up in the kitchen.

Daddy and Naughty Mamma vfjkgdfkl @_@
And this part especially -> “Oh fuck me, daddy. Harder, harder, harder.” omg, my feels dfhgdn Like I don't know how to express the lovely feelings I went through reading this lol

Minnie is one lovely brat but he's too cute ♥

Thank you for the one-shot lol <3

ahahahaha~! The ending part just killed me LMAO
This was so cute yet hilarious at the same time xDDD
And OMG! I love small Minnie and I hope I will see more cuddles between Min & Jae (coz they are soulfighters but U can feel the love Min has toward JJ and JJ's is adoring Min like no one else in the world).
I really enjoy all those side stories of the main story Sleeping Beauty~! <33333
Thanks for the hard work like always~! ^^