?

Log in

No account? Create an account

All skin and no shame

...innocence is just an illusion...


Previous Entry Share Next Entry
One Night in Busan [6b]
YJ01
beeswaxing
Title: One Night in Busan
Pairing: YunJae
Rating: NC-17
Length: Within 10 chapters
Genre: AU, Fluff, Romance
Important: This is AU but HoMin are TVXQ and JYJ never existed. Basically the only non-AU thing about it. EVERYTHING about this fic is super freaking AU… I just can’t get BLOND BLOND BLOND out of my fucking head. Also, characters may be a little OOC but it’s fiction and AU and just roll with it, ok?
Disclaimer: I don't own anything apart from the story. Please don't kill me.

Summary: It was meant to be a one time thing, and it takes Yunho a while to realize that a one time thing for him means exactly that.

AN: I got interrupted so many times writing this that IDK what the flow is like. Hopefully not too disjointed OTL Also, I have no idea who did this edit, and if you know her and she wants me to take it down, message me and I will.

ONIB 6b


Do you have any more rules I should be aware of?Collapse )


lmao i like how you're so open about your relationship with your husband. it also brings so much life to your fiction. :)

LMAO!
SEVEN IS YOUR HUSBANDS MAXIMUM PER NIGHT?!
XD

let me tell you how much i love you again ahaha

really this radio interview XD by the end i was like 'soo... we werent trying to keep this a secret at all were we?' lmao

soo obvious!

i can't wait too see what happens ;D JJ's not even awake to help cause more commotion! huhu!

Yunho has fallen very hard, but who hasn't? This is Jung Jaejoong we're talking about.

Although Jaejoong looks gorgeous in blond, I think black suits him the most. Black hair makes him look so beautifully pale and delicate.

So Jae makes rule #1 but they have one more round first? LOL was that for Yunho or for himself? ;D I don't think either of them will last very long. Yunho just needs to prove his love somehow... Jae's rules are great though haha! Yunho is so whipped already it's funny. Heechul's cackling and Changmin literally ROFL was hilarious HAHA! I can totally picture that in my head, Changmin's uncontrollable flailing when he laughs is always amusing. xD I do like how they're all protecting Jae already, even Boa and Heechul. Of course with Jae's personality how could they not? He's so easy to like, his character here is so fun, very strong and self-assured for being barely 18! (and wow he was almost jail bait LOL) but he still manages to be a cuddly sex kitten... with claws, haha! I love his snarky comments and how he doesn't back down from Heechul (or anyone really).

Then there was this: "Put your hand away. God only knows where it’s been.” HAHAHA! Jae's sensual hand licking in response killed me too (especially with the real life visual in my head ugh, the tease!). LOL love that you put that in.^^

Yunho... being terrified of leaving Jae home and having him disappear, aww my heart!<3

Their radio show was a little dangerous LOL. At least everyone knows YunBoa is officially over. Can't wait to see what happens next! Thanks for the update :) and I hope you're getting better!



Edited at 2013-11-11 07:40 pm (UTC)

Yunho that look was really 'secretive' at the end *rolls eyes* And all those rules... I wonder how many and about what other things are those rules... U made me so curious... and can I say I loved all the cuddling, bickering, fluffy moments the best, like always? (>_<) I dunno why but the dynamic between Yunho & JJ in Ur stories is really perfect and I just adore reading any new YunJae stories from U coz of it~! ^^

Hope U will rest properly~!

Loved this chapter – both parts! And the sleeping blond time bomb in the studio? Brilliant. Can't wait for it to go off.

While Jae will help Yunho loosen up, I think Yunho will help him recognize his self worth and help him find stability.
Possessive Yunho *wipes drool* yes please, but like Jae's rule not too excessive. Though I hope they will be secure enough after getting to know each other that those issues will be worked out. After all they are newlyweds, they have much to learn.
Thank you!

Boa is always my favorite! I swear she is a yunjae supporter as much as yoosumin..bitchy heechul and jaejoong is making me drooling..i love both! :)

blonds ....hahahaha

I agree with yun looking good with men I dont know why but I feel kinda strange seeing him with girl anyhow thanks for sharing .hope u get well soon get rest and thanks for sharing .

loves for nikki♡♥♡♥♡♥♡♥·♥♡♥·♡♥·♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

I like how their relashinship is developing! I thought boa was gonna be a problem but thank god it isn't !

LOL is this really going to be within 10 chapters? XD not that im not enjoying it! i just like to tease :P thanks for the lovely update! :) go relax on your break! ^^

I've always thought it was Yunho who was more obvious about his feelings for Jaejoong when they're off camera. Saying blonds in a land of brunettes is like saying he prefers white girls for those who don't know better. I wonder how everyone is going to react to that because he clearly wasn't thinking straight. Not that I can blame him because like you said, everyone has blond blond blond on the brain and I definitely do :P

Thanks Mr. Obvious. It prob more accurate to say its any color on Jaejoong's hair.

I'm curious how everything will unravel. And I wish I can make bets on the no sex rule, too. Can I say until the green eyed monster comes out...2 days? XP

Lololololol. I am thoroughly enjoying this!!!!